Tänään siis luulin ihan oikeesti että nyt miun nettini lagaa enkä pääse enää kirjoittamaan tätäkään, mutta nyt tää  toimii jotenkin vaikeasti. Hyvä että edes jotenkin. Tosiaan tässä nyt voi käydä niin että en ihan joka päivä pääse/ehdi tätä blogia päivittämään, mutta päivittelen sitten aina kun taas kerkeän. Tämä on ihan mukava tapa kertoo omia kuulumisiaan sinne Suomeenpäin, ja jäähän tästä sitten jonkinlainen muisto itselleen, kun en ole mitään päiväkirjaakaan täällä kerennyt pitäämään. 

Shanghaissa satelee - jälleen ylläripylläri, olis ihan kivaa jos jotain merkkiä keväästä alkais tulla, vaikka kyllä täällä aika kivasti esimerkiksi jotkut puut kukkii jo. Todella nätin näköisiä. Tilaisin huomiselle sellaisen, vähäisen tuulen ja lämpöä vois olla se 20 astetta :). Paikalliset katsoi vähän pitempään, kun yritin ottaa hienoja yökuvia kamerallani tuolla jossain kukkapuskissa :D Siellä sitä taas mentiin. Huomenna ja tiistaina meillä ei oo koulua kun täällä on ne kai jotain kivoja vapaapäiviä. Voisi ehkä tehdä uuden reissun vanhaan kaupunkiin, kun ihmiset palailee huomenna sieltä jostain vuorilta, minne minäki olisin menny mutta, mitäs minä taas teinkään...

 

 

 Yökuvailua(Toi valkonen tuolla ei oo sit mikään kuu:D)

 

Hitsi mä oon välillä huono keksii mitään kirjoitettavaa mut kyllähän tätä höpinää näyttää siltikin kertyvän. :D Löysin ainakin taas yhden uuden hyvän syyn ostaa lisää kenkiä! Täällä kun niitä ostelet, niin saat niitten mukana sellaisen fantsun kangaspussin missä viedä kenkälaatikot himaan, näitä pussukoita oon alkanut käyttää mun kauppakasseina, kun en oo vielä oppinut kysymään, "anteeksi saisikon muovipussin?" lausetta kiinaksi. Jotkut myyjät niitä aina tyrkyttää innokkaasti mutta toiset on vähän passiivisia tän asian suhteen, siispä lisää kenkiä! :) 

Toisinaan on hieman ahdistavaa mennä joihinkin liikkeisiin, missä on kymmenen myyjää yhtä asiakasta kohden ja ne kaikki hiippailee hissunkissun sun perässäs, kun yrität viestiä niille kauniisti että katselen tässä vain, ehheh... :D 

Yöllinen kuvaus jatkukoon...

Siellä on leijona.... :D

 

Olo onkin jo aivan huippu ja tänään tuli siivottuakin, vaikka oon jo varmaan kerennyt sotkeakin yhtä taidokkaasti. :D Sitten erehdyin ostamaan mikroruokaa, joka haiskahti aika paljon mämmille. -NAM, mämmiä ja riisiä, yök mämmiä ja riisiä. Oli taas hauskaa, taidan pysyä kiltisti noissa purkkinuudeleissa kun syön täällä kampuksella, jos ei joskus innostuta loihtimaan jotain omia sapuskoja. Ja joku kiinalainenkin lupas tehdä mulle ruokaa jossain välissä joten, ei mitenkää pahasti mene, pysyn vaan erossa ehkä noista kyseisistä mikrosapuskoista. Ruoka on siis ollut oikeen hyvää enimmäkseen, kaikenlaista löytyy ja jopa tällainen nirso suomalainenkin on löytänyt todella maistuvia ruokia. :)

Täytynee suunnata tohon mun ei niin mukavalle pedille piakkoin taas kun on niin kaamia väsymys tämmöisenä harmaana päivänä, voisi huomenna olla aurinkoisempaa! :) Odottelen kevättä täällä aivan innoissani! :)

 

Sitten tänne loppuun vielä pari ihastuttavaa kuvaa :D

Missäkö oon? :D Ja kuvan laatu on taas mahtava! Kiitokset silti Ruinalle! :D

Ilme kohdillaan kuten aina! :D

 

 Lainaten yhden korealaisen sanoja "Ooh you look like Cinderella" :D Joo oon tosi kalpee, kiitti vaan! :D