Näin on taas päässy käymään että meikä tytöllä on tää kirjoittelu jäänyt vähän vähemmälle huomiolle kaiken muun touhuamisen ohessa... -_-  Tänäänkin jäin luovasti kirjoittamaan E-commerce esseetäni ja skippailin kiinankielen tunnit...Noh enköhän mä jonkun bongaa opettamaan mua :D Ja sitten päätin alkaa tätäkin kirjoittaa ettei nyt ihan oikeesti porukka luule että oon jäänyt sen auton alle jo. En ihan vielä, katotaan ensi viikolla :D Vaikka nää maanantait on kyllä niin ei mun juttujani, mutta kyllä tää tästä. Matka on tosiaan päässy jo puoli väliin eli viitisen viikkoa täällä vielä keikistellään ja nyt on jo meikäläinen melkein tippa linssissä. Miksi aika menee täällä niin nopeasti? Ei kivaa, mutta onneksi tuota aikaa nyt vielä on kuitenkin. 

Tällaisen tiikeri (huhu) taulun ostin Yuyuanista viime viikolla. Aika nätti.

Kynnet after manikyyri :) Eivät pääse tässä kuvassa oikeuksiinsa ja mun sormet on kauheet. :D

 

Perjantaina kävin kokeilemassa kiinalaista manikyyriä, jonka hinnaksi muodostui 45yuania (about 5-6euroa). Ihanat kynnethän siitä tuli, nyt voi taas kokea itsensä hieman taas upeammaksi :D Kaikennäköistä muutakin tässä on tosiaan viikonaikana kerennyt tapahtua, niin paljon että en itsekään muista kaikkea. Täällä on vaan niin kesä, että oon aivan onnessani :) Välillä on ollut sellaisia 30 asteen päiviä kun tällainen suomalainen kanttura sulaa sellaisessa helteessä, mutta enpä valita :D Kiva kuljeskella vähän kevyemmissä asusteissa, vaikka paikalliset vetää viel jossain villapaidoissa, niin minäkin vaan jossain t-paidassa hillun :D Taas saa tuijotusta osakseen, mutta se alkaa olla jo aika normaalia :)

 

Oon aivan rakastunut tossa ostoskeskuksessa olevaan, Watson nimiseen liikkeeseen, missä myydän kaikennäköisiä kauneustuotteita. Voisin muuttaa sinne asumaan :D Yksi päivä kun siellä käytiin niin, myyjä täti oli tulessa ja sehän myi meille vaikka mitä (kasvovettä, kasvorasvaa, silmäympärysvoidetta, silmänympärysnaamioita :D) ja hinnaksi niillekin tuli joku vähän päälle 300 rämpylää, eli jotain 30e ja nää vielä jopa toimii oikeesti. :D Ihanaa!!! Ollaan helppoja uhreja, mutta osataan me tinkiäkin :)

Tällaisia, nää toimii oikeasti mun panda silmiini :D

Eilen elikkäs sunnuntaina käytiin meidän kiinalaisten kavereiden kanssa ihmettelemässä Shanghain maaseutua. Mentiin ekaks metrolla ja siitä sitten bussilla, matka kesti varmaan yhteensä jotain kaksi tuntia :D Oli ihan hauskaa ja suhteellisen kaunistakin siellä paikan päällä. Syötiin siellä jotain jänniä kiinalaisia ruokia, Reetta uskaltautui maistamaan kananjalkaa, mutta mä skippasin jostain syystä. Kumpikaan meistä ei alkanut kokeilla etanoita, vaikka kiinalainen kaveri kehui niitä maasta taivaaseen ja söi niitä varmaan ainaki kaksikymmentä :D Kuitenkin oli aivan hyviä ruokia ja kyllähän siinä vatsa täyteen tuli vaikkei mitään niin kauheesti mielestään edes syönyt, mutta joo. Tälla reissulla tavattiin sellainen mukavan leppoisa kreikkalainen kaveri, Gregory joka työskentelee Shanghaissa ja on asunut täällä "vasta" yhden vuoden :D Tavattiin myös tosi kiva saksalainen tyttö, Nadja ja Thaimaalainen tyttö Tee. Näiden lisäksi messissä oli liuta kiinalaisia jannuja ja kaksi tyttöä. Oikeen mukavia ihmisiä kaikki. 

Bongaa Anne!! :D Harmi vaan kaikki on nyt jotenki pöljästi selin tässä kuvassa.

Nam, kananjalkoja...yyh kananjalkoja.

Nyt ollaan kyllä tultu johonki ihan väärään maahan :) Huomaa muumitalo!! :D

(Huom, osa kuvista on Reetan ottamia, sillä itsehän menin viisaana unohtamaan kameran huoneeseeni) 

Siinäpä teille tollainen juttu :D 

Jossain vaiheessa kiinalaiset kaverit, englantilaisilta nimiltään Nick ja Kevin maanittelivat mut soutamaan niiden kanssa jossain ihme kuralätäkössä, vaikka olin ainaki 10 minuuttia hokenut että "No, thats not going to happen" :D, sitten vaan "Anni, you must come" :D mutta siellähän mä vaan menin, nää miehet souteli mun puolesta ja ainakun törmättiin johonkin mä kirkaisin ja ukoilla oli hauskaa :D haha tyypillistä Annea.

Ou nou! :D Kevin ja Nick.

Ensin kirkasin ja sit repesin nauruun, hehe :D en turhaa oo omituinen :)

Sitten lähdettiin takasin päin tänne kaupunki alueelle ja bussi oli aivan täynnä. Pääsin kuitenki aika nopeasti istumaan, mutta olihan se aika kiinnostava matka, ja metrossakin tulo matka oli vaihteeks aika kiva, kun metro oli aivan täys ja joku kiinalainen miekkonen alkoi sitten kopeloimaan mua siinä, mutta onneksi pääsin sitten livahtamaan siitä (hen hao) :D. Repeilin vaan koko jutulle kokoajan, mutta että sellaista tällä kertaa. Nyt kuittaan ja alan kirjoittaa mun esseetä - KÄSIN! :D Ainiin ja lauantaina käytiin leffassa, katsottiin Rio 3D:nä. Oli aikasen repeilyttävä, suosittelen. :)

 

Zaijian! :)